czwartek, 17 stycznia 2013

STAY SIMPLE OR GO HOME

Dawno już miałam napisać o BLOO90FASHION, bo jest jedną z moich ulubionych blogerek. Podczas gdy ja zabierałam się do tekstu, szafiarka pracowała nad kolekcją ubrań i dodatków. Jeśli chcę być na czasie (a chcę), teraz muszę o niej napisać.

Bloga BLOO90FASHION obserwuję od wielu miesięcy. Cenię go za wyszukaną prostotę. Wyszukaną także w dosłownym tego słowa znaczeniu, bo jego autorka ma dar wyszukiwania minimalistycznych, ale zarazem oryginalnych ubrań. Z blogerką łączy mnie także miłość do torebek. Zdarza mi się inspirować jej wyborami.

Blog BLOO90FASHION jest - co tu kryć - rzadko aktualizowany. Ktoś mógłby zarzucić autorce (jak niedawno zarzucono mnie), że nie traktuje go poważnie. Moim zdaniem to dobrze, bo na kolejne stylizacje blogerki się czeka. A kiedy już się pojawią, na dłużej pozostają w pamięci.

Okazało się, że podczas ostatniej przerwy w blogowaniu, BLOO pracowała z e-sklepem MONASHE.PL nad ich pierwszą własną kolekcją. I tym razem warto było czekać. Ubrania i dodatki spod znaku "STAY SIMPLE" są świetne! Torebka i jedna z bransoletek z kolekcji wyprzedały się na pniu. Dla osób z gorszym refleksem pozostały proste, ale niebanalne naszyjniki i białe t-shirty z frapującymi hasłami. Ja wybieram koszulkę "DREAM BIG OR GO HOME". A Wy?
 
 
T-SHIRT OVERSIZED DREAM BIG OR GO HOME BIAŁY

NASZYJNIK CHAIN ROGI ZŁOTY
 
Źródło zdjęć:www.monashe.pl

1 komentarz: